Persbericht 26e LG Amsterdam Rallysprint 7 september 2008

Ook dit jaar rijdt onze equipe de zgn. thuiswedstrijd de 26ste LG Amsterdam Rallysprint! Ria zal dit jaar weer deelnemen naast Adri.

Op dit moment hebben 106 equipes zich aangemeld voor dit evenement.
Na uitval tijdens het vorige evenement in leidende positie mag er nu niets meer misgaan, aldus Adri. We moeten ons goed klasseren willen we nog aanspraak maken op het kampioenschap. Je hebt 2 schrapresultaten in het rallysprintkampioenschap en deze zijn beiden verbruikt door ons! Jan van der Marel heeft op dit moment 2 punten voorsprong maar voor hem geldt hetzelfde. Daarnaast moeten we Eep Borgers ook in de gaten houden. Desalniettemin zal onze equipe strijden voor een goede klassering.

Op zondag 7 september 2008 is het volgende tijdschema van toepassing:

Locatie: Isarweg, te Amsterdam

Start 1ste deelnemer: 11:30 uur

Finish 1ste deelnemer: ca 17:30 uur!

Jullie zijn van harte uitgenodigd tijdens de thuiswedstrijd van onze equipe, zowel langs het parcours als bij de service

Dit evenement wordt verreden in het westelijk havengebied van onze hoofstad. Meer info kunt u vinden op www.autosportief.nl

Verder zal op zondag 14 september ook deelgenomen worden aan een rallydemo in Aalsmeer. Tijdens dit evenement zal de hot-seat overgedragen worden aan Pim Paarlberg. Voor meer info mbt dit evenement kunt u kijken op www.hibra-aalsmeer.nl

Met dank aan de sponsoren: Client Catcher, The Phone House Uithoorn & Mijdrecht, Ultra Tyre en Moco.nl

This entry was posted in Ongecategoriseerd. Bookmark the permalink.